Buiten

19-06-2015 00:00

Buiten

Ik zit in de kamer, de deur is dicht.
Buiten regent het, de deur is dicht.
Buiten schijnt de zon, de deur is open.
Ik zit in de kamer, de deur staat open.
Als ik wil kan ik naar buiten.
Ik kan gaan en staan waar ik wil.
De zon schijnt en ik wil naar buiten.
Ik sta op en loop naar buiten.
Ik loop buiten in de zon.

 

Zij zit in de kamer, de deur is dicht.
Buiten regent het, de deur is dicht.
Buiten schijnt de zon, de deur is dicht.
Zij zit in de kamer, de deur is dicht.
Als zij wil kan ze niet naar buiten.
Zij kan niet gaan en staan waar zij wil.
De zon schijnt, ze wil naar buiten.
Ze staat op en loopt naar de deur.
Ze blijft binnen in de schaduw.
Buiten schijnt de zon.

 

Zij wil ook naar buiten.
Zij wil vrij zijn.
Zij wil in de zon lopen.
Ja, zelfs in de regen wil ze lopen.
Zolang ze maar vrij is