Woorden voor jou

10-04-2014 00:00

Woorden:

Zomaar een gedichtje.
Het zijn woorden.
Ik kan je alleen maar woorden geven.
Graag had ik je wat anders gegeven maar dat kan ik niet.
Daarom geef ik je woorden.
Mijn woorden.
Woorden voor jouw geluk.
Woorden voor jouw wensen.
Mijn woorden voor jou.
Mijn woorden die jou dingen toe wensen:
Ik wens je geluk
Ik wens je liefde
Ik wens je kracht
Ik wens je mooie dingen
Ik wens dat je dromen uit komen
Of het nu iets kleins is of iets groots.
Ik wens en hoop voor je.
Ik duim voor je.
Ik denk aan je.
Ik luister naar je.
Ik leef met je mee.
Woorden.
Maar geen lege woorden.
Woorden die ik zeg, woorden met een betekenis.
Woorden die ik meen.
Vanuit de grond van mijn hart.
Als ik meer had kunnen doen voor je had ik het gedaan.
Maar omdat ik je alleen maar woorden kan geven, geef ik je mijn woord.